ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ריפודים לרכב ברמת גן

אם הגיע הזמן לנקות את הריפודים של הרכב ואין לכם את הידיים כדי לעשות את זה באופן עצמאי, הגעתם למקום הנכון. כמה עולה לנקות את הריפודים של הרכב, מה עשוי לייקר את העלות של השירות ואיך תוכלו לחסוך לא מעט כסף על הדרך? טופ שטיחים עם כל התשובות.

השוואת מחירים לניקוי ריפודים לרכב ברמת גן

רגע לפני שאתם סוגרים עם מנקה ריפודים ברמת גן, אנחנו ממליצים לכם לעשות שיעורי בית ולבדוק מה המחירים המקובלים בתחום. איך עושים את זה? השאירו את הפרטים שלכם כאן באתר ותוך זמן קצר תקבלו עד 3 הצעות מחיר לניקוי ריפודים לרכב ברמת גן.


זה הכל, כל שנותר לכם לעשות זה להשוות בין הצעות המחיר ולבחור בזו שגם הכי משתלמת וכמובן גם הכי מקצועית ומפורטת.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

מהו מחיר ניקוי ריפודים לרכב ברמת גן?

המחיר של ניקוי ריפודים לרכב יכול להשתנות בהתאם למגוון פרמטרים. לדוגמא, הפרמטר הראשון הוא כמובן סוג הריפודים שיש לכם ברכב. ניקוי של ריפוד עור ברכב נע בין 100 - 120 ש''ח למושב, ניקוי זה יקר יותר מניקוי ריפוד מבד מכיוון שמדובר בעבודה מורכבת ורגישה יותר.
 

בנוסף, גודל המושבים ברכב והמצב שלהם גם משפיע מאוד על המחיר. לכן, זה הזמן שלכם לעזור למנקה הריפודים לעזור לכם. שלחו לו סרטון של המושבים ברכב כדי שיוכל לתת לכם הצעת מחיר לניקוי ריפודים לרכב ברמת גן כבר בטלפון.


מחיר ממוצע לניקוי ריפוד עור ברכב ברמת גן (למושב)

מחיר ממוצע לניקוי ריפוד עור ברכב ברמת גן (למושב): 110 ₪

טווח מחיר גבוה 120 ₪

טווח מחיר נמוך 100 ₪

הסרת כתמים מריפודים ברמת גן: כל כמה זמן צריך?

אם יש לכם ילדים קטנים או בעלי חיים שאתם נוהגים להסיע ברכב, אנחנו ממליצים לכם לבצע הסרת כתמים מריפודים ברמת גן פעמיים בשנה. אנחנו כמובן מתכוונים לניקוי ריפודים מקצועי לרכב שיסיר את כל הכתמים שיש על המושבים. יחד עם זאת, אנחנו ממליצים לכם לנקות את הריפודים בעצמכם אחת לחודש על מנת לשמור על הריפודים באופן שוטף.


ניקוי ריפודים לרכב ברמת גן

כמה זמן לוקח לעשות ניקוי ריפוד רכב ברמת גן?

כל עוד מדובר ברכב משפחתי סטנדרטי עם 5 מושבים, ניקוי ריפוד רכב ברמת גן יקח משהו כמו שעה וחצי, מקסימום שעתיים. יחד עם זאת, במידה ויש לכם רכב 7 מקומות או רכב גדול במיוחד, קחו בחשבון שניקוי ריפוד רכב ברמת גן יכול לקחת יותר זמן.


מה שכן, קחו בחשבון שלאחר הניקוי תצטרכו להמתין 12 שעות עד שכל הריפודים יתייבשו. אם תשבו על הריפודים כשהם רטובים עדיין, עלול להיווצר ריח לא נעים ברכב וסביר להניח שעבודת הניקיון תרד לטמיון.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

מה המחיר של ניקוי גג רכב ברמת גן?

אם אתם רוצים לנקות גם את הגג של הרכב במסגרת השירות, אתם צפויים לשלם בין 250 - 450 ש"ח. המחיר הזה מתייחס לניקוי קומפלט ברכבים משפחתיים סטנדרטיים.


אם יש כתמים קשים על הריפודים של הרכב, תצטרכו להוסיף כ- 50 ש"ח בעבור הסרת כתמים קשים מריפודים.