ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ריפודים לרכב בכפר סבא

טופ שטיחים מספקים מידע אודות שירותי ניקוי ריפודים לרכב בכפר סבא. צוות ניקוי מגיע עד בית הלקוח ומספק טיפול מקצועי ואיכותי לסלון של כל סוגי הרכבים. אל תבזבזו זמן והזמינו כבר עכשיו ניקוי מקצועי לריפודים של הרכב שלכם. המחירים של טופ שטיחים אינם גבוהים ומתאימים לכל כיס.

מהו מחיר ניקוי ריפודים לרכב בכפר סבא?

מחיר ניקוי ריפודים לרכב בכפר סבא מגיע לסך של 300 ₪ בממוצע. הגורמים המייצרים שינוי במחיר הינם: סוג הריפודים כגון - ריפוד בד רגיל או ניקוי ריפוד עור לרכב), גודל מושב הרכב, מהי שנת הייצור של הרכב והאם מדובר בניקוי כללי, או גם בהסרה של לכלוכים קשים וכתמים.


ניתן לבקש מצוות הניקוי לבצע גם ניקוי גג רכב בכפר סבא עם חומרי ניקוי מקצועיים, ניקוי דלתות הרכב מבפנים ועוד. להלן טבלת מחירים חלקית לביצוע ניקוי ריפודים ברכב:


מחירון ניקוי ריפודים לרכב בכפר סבא

מחיר ניקוי ריפודים מלא

המחיר מתייחס עבור רכב מיני.


150 - 300 ש''ח
מחיר ניקוי ריפודים מלא

המחיר מתייחס למכונית סדאן משפחתית.


200 - 400 ש''ח
מחיר ניקוי ריפודים מלא

מכונית משפחתית כולל ניקוי גג הרכב.


250 - 450 ש''ח
מחיר ניקוי כתמים קשים

כל סוגי הרכבים.


30 - 50 ש''ח

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יוני בשנת 2024.

האם ניתן לבצע ניקוי של מושבי הרכב בלבד בכפר סבא?

התשובה לשאלה זו היא כן! ניתן לבצע ניקוי של מושבי הרכב בלבד. אבל, ניקוי מושבי הרכב חייב להתבצע על ידי חברה מקצועית המגיעה עם חומרי ניקוי מקצועיים, המסוגלים להסיר לכלוכים קשים וכתמים ממושבי הרכב.


הסרת כתמים מריפודים בכפר סבא, לא תתאפשר באמצעות חומרי ניקוי רגילים וגם "הפטנטים" של ניקוי עם סודה וכו', לא יעזור ברוב מוחלט של המקרים ואתם אף, עלולים לייצר נזק כבד לריפודי הרכב. ניקוי ריפוד רכב בכפר סבא מתבצע באמצעות קיטור ולכן, חובה לבצע ניקוי זה בצורה מקצועית. הימנעו מטחב ולחות ברכב והזמינו ניקוי ריפודים לרכב מקצועי.  


ניקוי ריפודים לרכב בכפר סבא

מתי מומלץ לבצע ניקוי ריפודים ברכב בכפר סבא?

ההמלצה בנושא זה, על פי רוב, לבצע ניקוי פעם בשנה. במידה ויש לכם ילדים קטנים, או חיות מחמד והם נוסעים לא פעם ברכב, כנראה שהריפודים אצלכם מתלכלכים יותר מהר וכדאי לבצע ניקוי פעמיים ואף שלוש פעמים בשנה, תלוי ברמת הלכלוך שנוצר.


מומלץ מעת לעת, לבצע ניקוי ריפודי הרכב באופן עצמאי באמצעות חומרי ניקוי המתאימים לכך, אותם ניתן לרכוש בחנויות למוצרי רכב. פעולה זו אינה במקום ניקוי מקצועי אלא, בנוסף.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

ניקוי ריפודים לרכב בבית הלקוח בכפר סבא

טופ שטיחים מספקים מידע אודות שירות ייחודי של ניקיון ריפודים לרכב בבית הלקוח. השאירו פרטים בדף המיועד לכך וקבלו מספר הצעות מחיר, מחברות המספקות שירותי ניקוי ריפודים לרכב עד בית הלקוח, השוו מחירים ובצעו הזמנה און ליין.


צוות חברת הניקוי יגיע לביתכם, ייקח את מפתחות הרכב ויחזיר לכם אותם לאחר שריפודי הרכב יהיו נקיים ומצוחצחים. השירות ניתן באמצעות חברות ניקוי מכל רחבי הארץ.