ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ריפודים לרכב בהרצליה

ניקוי ריפודים לרכב במחיר הוגן ניתן לאתר בפורטל טופ שטיחים. שירותי ניקוי ריפודים לרכב בהרצליה ניתנים גם בבית הלקוח ומעניקים לסלון הרכב שלכם מראה חדש ורענן. הזמינו כבר עכשיו טיפול מיטיב לרכב וקבלו ריפודים נקיים הנראים כמו חדשים, גג נקי במיוחד ורכב בעל מראה חדש ומעודכן.

איך טופ שטיחים עוזר לי לחסוך?

אחד הדברים החשובים ביותר, לפני שמזמינים כל שירות שהוא, זה לבצע סקר שוק ולבדוק מחירים. אין סיבה לשלם יותר על שירות שניתן לקבלו ברמה זהה אצל ספק אחר, במחיר נמוך יותר.


אי לכך, טופ שטיחים, מאפשרים לכם להשאיר פרטים בדף המיועד לכך ולקבל שלוש הצעות מחיר, מספקים מקצועיים מתחום ניקוי ריפוד רכב בהרצליה וניקו גג רכב בהרצליה, להשוות מחירים ולבצע הזמנת עבודה, און ליין. השאירו פרטים ונסייע לכם להזמין את השירות הטוב ביותר במחיר ההוגן ביותר.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

כמה יעלה לי ניקוי ריפודים לרכב בהרצליה?

מחיר ניקוי ריפודים לרכב בהרצליה נע בין 200 ל- 400 ₪. הגורמים המשפיעים על תנודות המחיר הנם: סוג הריפוד (בד רגיל או ניקוי ריפוד עור ברכב), גודל המושבים של הרכב הנקבעים בהתאם לגודלו של הרכב, שנת הייצור של הרכב, יצרן הרכב והחשוב ביותר, מה מצב הריפודים טרם הניקוי, האם מדובר בריפודים שעליהם כתמים קשים במיוחד וכו'.
 

מחיר ממוצע לניקוי ריפודים ברכב בהרצליה

מחיר ממוצע לניקוי ריפודים ברכב בהרצליה: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪



ניתן לבקש גם ניקוי דלתות מבפנים וניקוי של גג הרכב, שני אלה כמובן יהיו בתוספת תשלום ויש לוודא מראש, כמה יעלה הניקיון כולו. להלן טבלת מחירים חלקית לביצוע ניקוי ריפודים ברכב:
 

מחירון ניקוי ריפודים לרכב בהרצליה

מחיר ניקוי ריפודים מלא

רכב מיני.


150 - 300 ש''ח
מחיר ניקוי ריפודים מלא

מכונית משפחתית.


200 - 400 ש''ח
מחיר ניקוי ריפודים מלא

מכונית משפחתית בתוספת ניקוי גג הרכב.


250 - 450 ש''ח
מחיר ניקוי כתמים קשים

כל סוגי הרכבים.


30 - 50 ש''ח

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יוני בשנת 2024.

מתי מומלץ לבצע ניקוי ריפודים ברכב בהרצליה?

חשוב לבצע ניקוי ריפודים לרכב לפחות פעם בשנה. במידה ואתם מבחינים בכתמים מיוחדים על הריפודים, אל תמתינו ובצעו טיפול להסרת כתמים מריפודים בהרצליה, ככל שתקדימו את הניקוי, הסרת הכתמים תהיה מלאה ואיכותית.


משפחות עם ילדים קטנים וחיות מחמד הנוסעים ברכב בתדירות גבוהה, עשויים לגרום לכך שניקיון ריפודים לרכב יידרש יותר מפעם אחת בשנה. בין שני הניקיונות המקצועיים, כדאי מאוד לבצע, לפחות פעמיים, ניקיון עצמאי באמצעות חומרים ייחודיים, אותם ניתן לרכוש בכל חנות למוצרי רכב.


ניקוי ריפודים לרכב בהרצליה

מדוע חשוב לבצע ניקוי ריפודים ברכב בהרצליה

ריפודי הרכב שלכם לא רק מתלכלכים, הריפודים, במשך הזמן, סופגים ריחות שונים שבחלקם אינם נעימים להרחה, חיידקים מצטברים ולחות, גם היא עלולה להיווצר וכתוצאה מכך, טחב וריח טחב יופיעו גם כן. אי לכך, חשוב מאוד לבצע ניקיון ריפודים וליהנות מנסיעה נעימה. ריפודים נקיים מבטיחים הימנעות מחיידקים ונגעים וכך אתם שומרים על בריאותכם.