ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי מזרנים בהרצליה

הגיע הזמן לנקות את המזרן? נמאס לכם מהכתמים והריחות הלא נעימים? הגעתם למקום הנכון. באילו מקרים תצטרכו להזמין שירות של ניקוי מזרנים בהרצליה, כמה זה עולה ואיך חוסכים כסף? טופ שטיחים עם כל המידע החשוב.

משווים מחירים לניקוי מזרנים בהרצליה

אם על המזרן שלכם יש כתמים קשים או ריחות של שתן, מומלץ מאוד להזמין שירות של ניקוי מזרנים בהרצליה עד בית הלקוח. לפני שאתם מזמינים את השירות, מומלץ מאוד לעשות סקר שוק לגבי המחירים, על מנת להימנע מתשלום גבוה מידי.


בעזרת האתר שלנו תוכלו לעשות את זה בקלות, שלחו את הפרטים שלכם כאן ותקבלו עד 3 הצעות מחיר משתלמות לניקוי מזרנים משתן. זה הכל, השוו בין הצעות המחיר ותוכלו לחסוך המון כסף.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

איך מתבצע ניקוי מזרנים בהרצליה?

ניקוי כתמים ממזרן דורש התאמה של שיטת הניקוי לסוג הכתם הספציפי. לכן, לרוב יבחר איש המקצוע בטכניקה המתאימה ביותר עבור המזרן שלכם.

 

במקרים רבים, נעשה שימוש במכשיר ניקוי ייעודי המשלב חומרי ניקוי מיוחדים וטכנולוגיית שאיבה בלחץ גבוה. המכשיר שואב את הלכלוך והכתמים אל תוך המכונה, ומותיר את המזרן נקי ורענן. בנוסף, בעל המקצוע ישתמש בטכניקה של ניקוי מזרנים בקיטור בהרצליה על מנת להסיר את הכתמים הקשים.


ניקוי מזרנים בהרצליה

מתי תצטרכו שירות של ניקוי מזרונים בהרצליה בבית הלקוח

מזרנים ביתיים נוטים לספוג כתמים קשים כמו שתן, עובש, דם ואפילו פשפשים. לעיתים מצטברת בהם כמות גדולה של קרדית האבק, המזיקה לבריאות.
 

ניקוי ביתי, גם עם חומץ, קיטור או תרסיסים מיוחדים, לא תמיד יעיל מספיק נגד כתמים עקשניים. לכן, מומלץ להזמין שירות של ניקוי מזרונים בבית הלקוח, על ידי חברה המתמחה בהסרת כתמים קשים מכל סוגי המזרנים, כולל מזרני ספוג, פוטון ומזרני תינוקות.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

מהו מחיר ניקוי מזרן בהרצליה

מחיר ניקוי מזרנים בהרצליה משתנה בהתאם למידות של המזרן, לסוג שלו וכמובן לחומרת הכתמים:
 

מחירון ניקוי מזרונים בהרצליה

מחיר ניקוי מזרן יחיד

המחיר מתייחס לניקוי שני צדדי מזרן ברוחב מטר.


150 - 200 ש"ח
מחיר ניקוי מזרן זוגי

המחיר מתייחס לניקוי שני צדדי המזרן.


250 - 350 ש"ח
מחיר ניקוי מזרן זוגי

המחיר מתייחס לניקוי הצד העליון בלבד.


180 - 220 ש"ח
מחיר הסרת כתמים ממזרנים

המחיר מתייחס להסרת כתמים כמו שתן, יין, עובש ועוד.


100 - 120 ש"ח

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יוני בשנת 2024.

למה חשוב לבצע ניקוי מיטה בהרצליה?

מזרן נקי הוא לא רק עניין של נוחות והיגיינה, אלא גם עניין של בריאות. מזרן מלוכלך עלול להפוך לקרקע פורייה לעובש, חיידקים וקרדית האבק, שעלולים לגרום לאלרגיות, קשיי נשימה ואפילו מחלות.
 

שאריות מזון, זיעה ותאי עור מתים הנצברים במזרן, יוצרים סביבה אידיאלית להתפתחותם של גורמים אלו. קרדית האבק, למשל, ניזונה מתאי עור מתים וגורמת לאלרגיות קשות אצל אנשים רבים. בנוסף, עובש וחיידקים עלולים לגרום לבעיות נשימה, גירויים בעור ואפילו זיהומים.
 

לכן, חשוב לשמור על ניקיון המיטה, וניקיון המזרן לצד זה גם להקפיד על אוורור החדר באופן קבוע. במידה והופיעו כתמים קשים או ריחות לא נעימים, מומלץ להזמין חברה מקצועית לניקוי מזרנים, על מנת להבטיח סביבת שינה בריאה ונקייה.