ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי וילונות בכפר סבא

במידה ואתם מחפשים לבצע ניקוי וילונות מקצועי ויסודי, בעמוד הבא תמצאו מידע חשוב בנושא. טופ שטיחים מציג בפניכם מידע אודות ספקים, מחירים של ניקוי וילונות בכפר סבא, הדרכים לביצוע עבודת ניקוי זו, איזו שיטה מתאימה לאיזה בד וכו'. בנוסף, נסייע לכם לקבל את המחיר הטוב ביותר באמצעות השוואת מחירים.

האם ניתן להזמין ניקוי וילונות לבית הלקוח?

ניקוי וילונות בכפר סבא עד בית הלקוח הוא עניין שבשגרה וחברות רבות, העוסקות בניקוי מקצועי של וילונות, מציעות שירות מסוג זה.


לניקוי וילונות בבית הלקוח ישנם כמובן מספר יתרונות, אתם לא נדרשים לצאת מהבית לביצוע הפעולה, לא תשלמו יותר עבור הניקוי, העבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר והווילון יוכל מהר מאוד לחזור למקומו. במידה ונדרש לכם ניקוי ספה או שטיח גם כן, מומלץ לבצע הכל בפעם אחת ולהוזיל את מחיר הניקוי של כל פריט בנפרד.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

מחיר ניקוי וילונות בכפר סבא

מחיר ניקוי וילונות בכפר סבא נע בין 100 ל- 210 ₪ למטר, תלוי בשיטת הניקוי. המחיר של ניקוי וילון בקיטור נע בין 90 ל- 120 ₪ למטר.


ניקוי יבש רגיל לווילון יעלה לכם בין 120 ל- 150 ₪ למטר והמחיר של ניקוי יבש מקצועי עדין, ינוע בין 150 ל- 210 ₪. כמובן שהמחירים משתנים גם בהתאם לזהות הספק ומחירון השירות אותו הוא קבע.

 

מחיר ממוצע לניקוי וילונות בכפר סבא (למטר)

מחיר ממוצע לניקוי וילונות בכפר סבא (למטר): 155 ₪

טווח מחיר גבוה 210 ₪

טווח מחיר נמוך 100 ₪

כיצד מתבצע ניקוי וילונות, ומה מהשיטות?

בואו נתמקד בשתי שיטות מרכזיות:

  1. ניקוי באמצעות קיטור – ניקוי וילונות באמצעות קיטור מתבצע על ידי מכשיר קיטור, אותו מעבירים על הווילון. מדובר בשיטה פשוטה לביצוע וזולה במחיר והיא מתאימה בעיקר לבדים סינטטיים. שיטה זו איננה מתאימה לבדים עדינים, אותם יש לנקות באמצעות ניקוי יבש עדין, או ניקוי יבש רגיל, עליהם נרחיב עתה.
  2.  ניקוי יבש – ניקוי יבש לווילונות מתבצע באחת משתי דרכים, ניקוי יבש רגיל, או ניקוי יבש עדין. ניקוי יבש עדין מתאים לבדים עדינים במיוחד כגון: משי פשתן וכותנה.

יצרני הווילונות דואגים, על פי רוב, לרשום על פתקית שצמודה לווילון, את תנאי הניקוי של הבד ממנו עשוי הווילון, שימו לב לכך.


ניקוי וילונות בכפר סבא

אילו בדים של וילון יכולים להתנקות בניקוי מקצועי?

ניקוי וילונות מקצועי בכפר סבא מתאים למספר סוגים של בדים:

  • וילונות העשויים מבד מעורב – בד מעורב לא ניתן לנקות באמצעות קיטור אולם, ניתן לנקות אותו באמצעות ניקוי יבש עדין. חשוב לציין, ניתן להסתפק גם בביצוע ניקוי יבש רגיל, זה כמובן יהיה זול יותר.
     
  • וילונות העשויים בד טבעי – בד טבעי עדין מאוד גם כן ולכן, הוא לא ניתן לניקוי בקיטור והדרך היחידה לבצע ניקוי שלו היא בניקוי יבש עדין. מדובר בניקוי העדין ביותר שיש ובשל כך הוא גם יקר.
     
  • וילונות מבד סינטטי – בד סינטטי מתנקה מצוין באמצעות קיטור, זו השיטה הפשוטה והזולה ביותר.